Allt för dig!

Jag vill bara komma utanför dörren ett tag, känner mig många gånger fången här hemma.
Jag måste verkligen få lite lite egentid o lite uppskattning ibland för allt jag faktiskt gör.

Men ingenting, gör jag ens något bra?
När man aldrig aldrig få höra de så slutar man tro de till slut, o de få få människor som ger mig beröm blir de att jag inte lyssnar på och inte tar åt mig av deras ord.


Allt för dig Ebba.. Allt..
Även om de innebär att jag lite då o då offrar mer och mer av mig själv.


Kommentarer
Rebecca

jaa :) det va ju så jag hittade din blogg ifrån början :P

Du gästbloggade i daniellas blogg när hon skulle få nea, och det va då jag lärde känna angelica ungefär.. i maj va mars -april nån gång :P

kram

2010-08-14 19:52:45
URL: http://staaaacey.blogspot.com
anneli

vet du vad? jag tycker du e jätte duktig av de jag märker när du skriver, å man offrar otroligt mkt av sig själv av att vara mamma eftersom man älskar dom små mer än livet självt! men så fort jag slutat amma så tycker jag det vore jätte kul om vi kanske kunde gå ut ngn gång å dricka ngt glas vin eller så, om du vill? för efter alla dessa månader med amningen å så behöver jag också bara få vara anneli en stund :P

2010-08-14 19:59:54
URL: http://anneliiisens.blogg.se/
Sophie Wesselhoff

Känner att jag behöver skänka lite beröm åt dig! Du är otroligt duktig som orkar med och klarar av allting du gör. Hade aldrig klarat av allting du gör, ensam. Verkligen, stor cred till dig! :) Tänk på att ta hand om dig själv emellanåt bara. Kram!

2010-08-14 20:44:56
Sophie Wesselhoff

Måste också säga att du har världens finaste dotter! Med världens vackraste ögon! :)

2010-08-14 20:46:26
anneli

ja har förstått att det e svårt för dig att hitta barnvakt, så då får vi ta det när du har en helt enkelt :p så får jag se till så att ja kan då helt enkelt, patrik är inte helt oresonlig å ha å göra med :P så de ända ja behöver vänta på e att inte behöva amma natt längre, men de går frammåt iaf, håller på å vänja saga vid fullkornsgröt på kvällarna, verkar som om de kan funka, hoppas detta,



förstår att de e svårt å ta åt sig, de blir juh lätt så till slut, du får skriva en lapp å sätta på spegeln så du ser den tidigt på morgonen å så får du skriva :JAG ÄR BRA!dom säger att de ska funka :p

kram

2010-08-14 20:51:47
URL: http://anneliiisens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0