Kroppen har sagt stopp.

Jag måste lära mig varva ner.
Kroppen har sagt stopp för detta eviga flängande o att klara allt o vara alla till lags.

Som nu tex, första gången jag på riktigt sitter sen 05:30 i morses.
Kroppen har börjat säga ifrån på så sätt att jag känner ibland hur hjärtat skenar iväg, hur jag får svårt och andas och jag är så himla himla trött.

Stress?

Imon måste jag även ringa vårdcentralen o be dom ta prover o kolla värdet på min sköldkörtel (hade ju dålig produktion under graviditeten och fick därför äta en medicin som heter levaxin)
Detta är något som jag resten av livet måste ha under uppsikt och nu va de grymt längesedan jag kollade hur de såg ut.
Kanske pga min nålrädsla?


Så jag måste lära mig varva ner, frågan är bara hur?
Tips?


Kommentarer
Linnea

du vet vad mitt tips e vännen! <3

2010-08-09 21:27:22
Emmy

Sticka (hur kul som helst när man väl lär sig), Läsa böcker, kolla på en bra film, ta en lugn promenad, drick ett glas vin med dipp + grönsaker, börja måla, gå ut och sätt dig och bara njut av lukten, baka.... listan kan göras lång :) Hoppas jag gav något bra förslag!! Kram och ta det lugnt!! :)

2010-08-09 22:11:23


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0