Min såkallade magkänsla suger!

Första dagen i skolan, de har gått bra men de är jobbigt att mata in massa information i hjärnan, man är liksom inte van att använda den på de sättet längre.

På engelska provet jag gjorde i torsdags gick de tydligen inte alls så bra. Jag hade iaf väntat mig att de gick okej, men icke.
Jag kommer hamna i engelska gruppen för dom sämsta!
Känns så jävla ruttet, särskillt eftersom jag vet att jag numera aldrig mer kan lita på min såkallade magkänsla!

Tisdagar blir långa dagar, kommer inte va hemma förens efter 17.
Förstår ärligttalat inte hur jag ska klara mig utan Ebba så länge.. Men va har jag för val?


Kommentarer
Anonym

Du kommer att klara detta.... Tänk på att Ebba får en mamma med mycket kunskap efter detta!!! kram på dej o kämpa på .....//Kerstin i Borlänge

2010-08-23 17:00:56


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0