Stress över att vara perfekt.

Jag behöver verkligen en sovmorgon, jag är totalt slut av att aldrig få sova längre än 06 (alltid innan)

Antar att Ebba ska bli lämnad en stund på dagis idag, under den tiden får väl jag passa på att städa lite mer grundligt.
Usch känner sån stress över att försöka vara perfekt.
Ständigt ha rent hemma, laga bra mat, underhålla Ebba på bästa möjliga vis.. Kan riktigt känna hur hjärtat rusar iväg av blotta tanken, de är nog inget bra tecken.


Annars så ska jag börja fixa sovrummet om jag så ska lära mig spackla o måla själv.
Men finns de ingen av mina vänner som kan tapetsera?
Hör av er isf, jag bjuder som lunch o fika som tack för hjälpen, hade vart guld värt o hunnit göra ett av rummen iaf.

Hoppas ni får en underbar start på nya veckan <3


Bilder från igår - Nöjd hund, nöjda barn.

Kommentarer
Amse

Kan inte tapetsera, men det borde man väl kunna lära sig :) Med våra kloka hjärnor så klarar vi det, tror du inte.

2010-08-10 13:25:23


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0