Får rysningar bara jag tänker på de.

Tisdag va de nu ja, veckans längsta dag och jag hoppas innerligt att den går fort fort fort!
Längtar redan hem till kvällen.

Fick färgat min utväxt igår kväll, kändes som om de va på tiden.
Min vanliga hårfärg dvs rottfärgat är ju helt hemsk, ett besök hos frisören måste jag unna mig med.
Har inte vart där sen i April.


Imon är mötet på Xtravagansa.
Jag håller verkligen tummarna att de finns något pogram som skulle kunna passa mig som inte är alldeles för tok för dyrt.
Jag trivs inte alls i min kropp och jag vill ner 10 kilo till!
Undra hur mycket jag gått upp sen jag började på Hjälmared?
Jag menar efter de har jag inte hunnit träna alls lika mycket längre.

Får rysningar bara jag tänker på de.


Rosor finns fortfarande alltid på mitt vardagsrumsbord - underbart.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0