Nedräkningen har börjat!

Måndag igen och de känns verkligen.
Låg tillochmed kvar och snozade (de händer aldrig) och min lilla fröken sover fortfarande.
Fler än jag som är trötta med andra ord.

Försökte desperat trycka in alla religioner och va dom stod för i huvudet igår, men de är faktiskt inte de lättaste.
Jag tvivlar på att jag kommer klara o hålla isär alla tre på provet imon, men vi får se.
Jag har ju faktiskt klarat de senaste proven trots att jag absolut inte trott jag skulle göra de.

Nedräkningen börjar, tre dagar till med mat och sedan är de soppor som gäller ett x antal veckor framåt.
Jag ser fram emot att starta, de måste hända något nu.
Känner hur jag har gått upp sen jag började på Hjälmared , ska bli skönt att få se snabbt resultat.
Men de är väl inte så konstigt när man ska leva på enbart 500 kalorier om dagen?

10 kilo ner, minst!


Kan ni tänka er att detta är Ebba? Åh va jag längtar efter ett litet syskon! Men men de får väl vänta ett tag till.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0