Brottas med dåligt samvete..

Efter klockan precis ringt så märker jag hur Ebba tar ur nappen ur munnen o ger mig en bamse puss.
Hur glad blir man inte då?

Riktigt busväder ute, de blåser och är alldeles kolsvart.
Ser inte fram emot att tillbringa hela min dag enda tills 16:40 innan jag får komma hem - veckans längsta dag!


När ska jag hinna med träning och sånt då?
Har iofs idrott idag så behöver la inte ha dåligt samvete, men de är så himla mycket i skolan just nu så får prioritera de.o säga.
Om jag får gissa har jag säkert gått upp lite sen jag började på Hjälmared, god mat och inte tid till träning.. Behöver jag säga hur sjukt dåligt samvete jag har o hur mycket jag brottas med jobbiga tankar om de?
Men men nästa onsdag ska jag på möte på Xrtravagansa o se va dom har


Hoppas ni får en trevlig Tisdag!

Känner de va längesedan Tilda va med på bild, så woila!

Kommentarer
Thea`s Mamma

Godmorgon på dig =)

Lekplatsen ligger här borta på Stockslycke =)



Hoppas dagen går fort i skolan. kram

2010-09-28 08:10:26
URL: http://liisagyllin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0