Jag är röd!

Efter dagens heldag arbete om politiker så vet jag exakt va jag ska rösta!

Olika personer som representerar sitt parti kom och pratade, och ärligtalat undrar jag hur fan vissa av de blåa tänker?
Nej jag är röd och de har jag vetat länge, men blev helt fast på de dom sa på Vänsterpartiet och de är där jag kommer lägga min röst.
Dom vill jobba för saker som jag anser viktigt.

Så ja, kanske lika bra o gå o förtidsrösta så man har de gjort?


Undra egentligen varför de ska va en hemlighet för många hur dom tänker rösta?
Visst är de känsligt men alla har väl rätt till sin åsikt? O så länge man står för den då varför skämmas?


Kommentarer
Stefan

Men Emmelie!!

Inte rösta på Vänsterpartiet. Ett gäng kommunister som nästan är lika läskiga som Sverigedemokraterna, På riktigt!!!



Min stora mardröm är att Lars Ohly och hans gäng representerar Sverige ute i världen, då kan vi lika gärna börja ta fram spadarna gräva en jättegrav och begrava hela Sverige.



Gå nu och säg att du ångrade dig!

2010-09-16 20:24:31
Viola

Jag förstår inte heller varför det är så skämmigt att prata om vad man ska rösta på, men många vågar nog inte stå för vad de tycker antagligen.



För min del står det mellan miljöpartiet och socialdemokraterna :)

2010-09-16 22:28:33
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Heli

Helt ärligt så förstår jag mig inte på de här med politiken. Jag tycker de står och lovar en massa nu under val perioden och sen blir de ändå inte så. De blir aldrig så. Eftersom jag inte är så insatt i årets val så kommer jag rösta men kommer rösta blankt.

2010-09-17 12:50:31
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/
Rebecca

Bra Emmsan! Vi håller ihop! Rött är sött =)

2010-09-17 21:57:49
URL: http://staaaacey.blogspot.com
clara

Ja ett vet jag säkert och det är att jag INTE kommer rösta på Ohlys gäng, men det är dock bättre än sveigedemokraterna så bara du inte röstar på dom! :) Själv är jag ännu inte helt säker...

2010-09-18 07:55:00
URL: http://cklaris.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0