Jag gjorde de fastän jag inte ville!

Jag gjorde de, jag gick till gymmet fastän jag verkligen inte orkade eller ville.
Men nu är de gjort o jag slipper ha dåligt samvete för att jag inte gick dit.

Imorgon är de idrott så då får jag nog röra mig ordentligt på den lektionen hoppas jag!


Efter att Ebba vaknade vid 04-tiden så är jag minst sagt trött o vill bara slappna av o vila lite.
Men tror ni jag hinner de?

Nej nu är de 21st engelska glosor som ska pluggas in.. Tur Johan hjälpte mig med datauppgiften.

Herregud jag undrar ännu en gång, hur fan hinner men plugga, ta hand om barn hem OCH sig själv?


Kommentarer
Sofia

hheheee man lär sig ;)

2010-09-06 20:45:03
URL: http://sofialoella.blogg.se/
eva

Bra jobbat tjejen!!! :-) man känner sig så nöjd efter ett träningspass när man verkligen inte hade ork eller lust att gå innan!! :-) kram

2010-09-07 00:57:01
URL: http://mammabohman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0