Jag måste hitta en lösning för allt.

Godmorgon!

Ebba vaknade vid fyra imorse och sedan dess har de varit väldigt lite sömn och mestadels knö o gnäll.
Jag förstår ärligttalat inte hur de ska bli möjligt för mig o klara hela denna långa måndagen. - Men skam den som ger sig!


Känns inte som någon vidare bra dag iaf, antagligen pga trötthet och pga min dåliga hållning till mat och träning de senaste.
Har liksom haft så fullt upp så man tar något som går jäkligt fort o äta och därmed är väldigt dåligt för en.

Palla stå o klanka ner på mig själv pga de, men de blir så om jag inte sköter mig.
Därför MÅSTE jag hitta något fungerande sätt för träning,käk,skola,Ebba, och hem.

(så tränings kompisar och tips på hur jag ska få allt fungera mottages tacksamt)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0