Jag slutar aldrig häpnas.

Jag slutar aldrig häpnas över hur vuxna människor kan bete sig som små fjortisar i många sammanhang.
Man märker de så tydligt när man börjat skolan, gruperingarna blickarna o allt sånt där.

Till vilken nytta?
Varför?

De är ju så förbannat jävla löjligt och jag hoppades man kommit ifrån sån skit, men tydligen gör man aldrig de.
Vad tror ni?


Nu ska jag ta en varm dusch, måla naglarna i någon ny färg och sedan slå på Idol som tydligen börjar idag.
Ska inte öppna en endaste bok, nej jag behöver slappa!


(det är löjligt hur mycket jag redan saknar sommaren, denna vintern blir lång)

Kommentarer
Daniella - mamma till Nea

Du är så vacker syster.. glöm aldrig de! <3

2010-09-07 20:15:26
URL: http://dellisch.blogg.se/
Lizette

Du är såå fin i den klänningen!!



Grupperingar håller i sig hela livet gumman.. Jag vet till å med att mormor å dom har grupperingar i kyrkan och vissa "tittar ner" mot dom andra... De e helt sjukt..



Ssaknar dig gumman... Vorekul att ses.. du kan väl höra av dig om du har tid. Har barnen 1 vecka nu :)

2010-09-08 08:24:25


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0