Jag vet jag måste ändra tankesätt.

Ebba sover, ljusen är tända och dom varma tofflorna är på.
Jag har laddat upp för att göra ett sista försök till att få något fastna på provet imorgon.
Skönt är de väl o veta att de allra flesta i klassen verkar tycka de är svårt, så man är liksom inte ensam.
Känns egentligen onödigt då jag vet jag med all säkerhet inte kommer klara de, men men hela kursen faller inte pga ett misslyckat prov.

Man måste få lov o misslyckas ibland inte sant?
Dock har jag väldigt svårt för de, som på Engelska provet fick jag 117 av 136 och godkänt låg vid 75 p,
Är jag nöjd?
Nej istället undrar jag varför jag inte nådde hela vägen.
Yes jag har otroligt höga krav på mig själv och jag vet att jag måste ändra tankesätt, men de är easier said then done.

Förresten, ta en titt på Ebbas helt bedårande korkskruvar.. Underbart!

Kommentarer
Rebecca

När hade ni engelska prov??

Vi ses äntligen imorgon =D jag går till oasen när jag kommer te skolan.. åker bil <3

pussor

2010-09-28 23:04:00
URL: http://staaaacey.blogspot.com
Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

fint, mina barn har också korkskruvar! :)

2010-09-29 00:30:37
URL: http://shiiitonge.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0