Ännu en lång dag.

Dagarna går så otroligt långsamt när man är isolerad eftersom det gäller 48 timmar efter magsjuka. Jag blir fullkomligt tokig av att bara vara hemma och inte vara ute och komma i kontakt med andra människor. Är alldeles för social och alldeles för rastlös för att spendera dagarna hemma. Nu håller jag alla tummarna hårt att barnen inte insjuknar denna natt heller. Har precis läst lite för Ebba i hennes nya Bamsetidning som kom idag, mysigt att ha lite tid bara hon och jag. Hon har blivit så stor även i sinnet och har sånna härliga funderingar. Får nog börja göra så att jag läser en saga varje kväll så jag får den tiden med henne. Annars är det ju alltid Johan som lägger Ebba.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0