AJajaj

Åhhh va man klagar men detta e min blogg och mina rättigheter.
fy faaan va jobbigt detta är alltså, men men förhoppningsvis går de över snart.

Igår va jag med Della och Simon.
Vi lagade en jäääätte god tacopaj (väldigt mättande)
Sen hyrde vi två timmar ( såg ingen av dom direkt utan halvsov igenom allt)
sen köpte vi massa chips o sånt som ingen av oss orkade äta, så de står kvar i kylskåpet.. kanske blir man sugen sen?

Åh idag kanske man ska vara med Evve ikväll ( om jag orkar vill säga )
Sen kanske jag ska bort till sannas jobb o träffa henne lite.. men vi får se va tant Emmelie orkar med ;)

Nej fan nu orkar jag inte sitta här mer.. datan e riktigt tråkig om man inte sitter vid msn o snackar med roliga människor.

Allt för nu

Kommentarer
Lizette

Hoppas du haft en trevlig helg! Vi ses! Kramar

2008-04-13 08:49:44


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0