Äntligen är bloggen på igen

Dom har ju haft den nedstängd ett tag så ingen har kunnatr blogga!
Men im back now!

I lördags blev de att jag Alex,Jimi sjöng singstar.
Senare kom JOhannes och Linnea med sina hundar , alltså betyder de att de va fyra hundar i lägenheten vilket va för tok för mycket!
Men men jag o johannes hade däckat o tydligen legat o snarkat på kapp.. höhö!


Söndagen va jag sååå otrligt trött och nästintill sov faktiskt heeela dagen, va flera flera månader sen jag gjorde så sist, så kanske att de va behövligt?


Igår va de fullt ös HELA dagen, 11:30 tåget till Gbg och vidare till Mölnycke på möte, tillbaka till Gbg och vidare till jobbet i Lerum.
KLockan 21 var jag hemma.. helt slut där med.


Ringde JOhan igår när jag väntade på tåget,
han va så himla låg och de gjorde så himla ont i mig att höra de.
Idioterna han bor hos har tagit bort hans medicin (som han behöver för han får den utskriven av läkare)
De är inga läkare som bestämt de utom dom, så kan man fan inte göra!
De är inte rätt, helt jävla sinnessjukt

Så han mådde ju JÄTTE dåligt och va verkligen redo att flytta hit.
Får se när de blir.

Är orolig för ALex också som jag inte lyckats få tag på sen igår, både ringt och smsat men utan svar.
Gumman gör inget dumt, vi får kämpa oss igenom allt de jobbiga tillsammans!

image95

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0