Avklarat med kalas

Ja nu va äntligen denna extremt långa dag snart över .
Va mycket folk o lite plats men tycker ändå allt gick bra =)
Tack så jätte mkt alla er som kom hit!

Kändes som om alla verkade ha trevligt iaf.
Smörgåstårtorna va jätte goda och jag o sanna satt och frossade rejält senare när hon kom hit.. haha!

Nu ska jag snart bara krypa ner i sängen och sooooova ( har inte sovit på dagen idag)

Klart Lizze att vi ska ses snart igen, de där med symöte får vi ta med Lena isf hahah!
Tack Lizze för medicinen som verkligen hjälpte!

Har en sån konstig lyckokänsla som bara kom nu.. eller ja inte så att jag sitter o bara ler men mår liksom bra.
Tillfredställd liksom.. haha =)

Nej som sagt nu blir de sängen, sen ska jag ringa o säga godnatt till min blivande sambo Johan =)

Natti

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0