dystert

Ja man kan inte påstå att de e världens finaste väder ute om man säger så.
Vi har ju varit bortskämda med solsken o värme nu i typ två veckor.

Sovit jätte dåligt inatt, eller ja inte jätte men ändå.
Tror ändå jag är relativt utsövd eftersom jag gick o la mig 23 o vaknade 08.

Så va ska man göra idag?
Mjo förutom att pappa ska hjälpa mig att få upp mina skitsaker från källaren..
Fan kommer bli så fult i min lägenhet nu igen..

Jobb imorgon igen, känner inte direkt att man haft ngn ledighet, men men två dagar bara o de klarar jag väl av.

Vill shoppa massa saker , men borde nog spara pengarna till annat.

Usch va jag saknar Johan redan, men snart så =)

Kommentarer
Lizette

Att du inte köper massa fina saker till hemmet för dina pengar, tänkte eftersom du inte kände att det var fint!
Går din soffa ens att sitta i nu? hehe ;-) Den gick ju liksom sönder! haha..
Tiden går fort, snart är Johan hos dig!
Kram på dej!

2008-04-27 21:18:41


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0