Första mötet

Ja då har man vart där idag och de gick verkligen jätte bra.
Kändes skönt att prata av sig lite om man säger så.
Fick nya tider inom två veckor.. Bra där =)

Är sååå trött och helt slut, har inte sovit idag på dagen ännu.
Har inte haft tid, har ju vart där och hos mamma o snackat lite med henne.

Vet inte hur de kommer vara möjligt för mig att komma upp till jobbet imorgon.
Får väl kämpa på o göra de bästa man kan, men tro mig tror verkligen de kommer bli otroligt tufft!

Ska snart krypa ner i sängen igen o lägga mig kolla klart på extreme homemakover.. fy faaan va man lipar.

Sen blir de la till att hämta tvätten också innan de blir allt för sent.

Nej nu får de va färdigbloggat..
va mer finns att säga?

Kommentarer
Evelina

Skönt att mötet gick så bra! Jag stannade faktiskt hemma ifrån träningslägret. Blev skickad till akuten ifrån vårdcentralen igår så jag satt där i över fem timmar för att de skulle kolla på vaden. Så segt :/ Det va ingen fara med den dock som tur var. Men har ont i den så jag stannade hemma. Känns skönt att sova i lägenheten första helgen och vara med och göra iordning :) Jobbar du i helgen? Ska du med ut på lördag och fira Kenneths födelsedag? snälla, för min skull? Vi behöver inte dricka nåt? puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0