Gratulerar Emmelie

OJ va speciellt de känns när man vaknar och inser att de är idag man fyller 22 år.
Man tittat ut o ser de taskiga grådaskiga vädret och inser att en födelsedag inte alls är samma sak längre.

Har fått ett grattis sms av Evve änsålänge iaf, de tackar man för.
o  ALex har självklart gratulerat mig.

Har insett att när man va liten så snurrade världen kring bara dig på din speciella dag, men nu flyter den på som vilken som
helst.

Har fått frågor om va jag ska göra ikväll, och ärligttalat har jag ingen aining.
INgen som har kommit med ngt förslag eller så, sen så är jag ju fortfarande HELT pank eftersom jag inte fått pengarna av Mia än.


Så ja... Grattis Emmelie , ha en bra jävla dag!


Kommentarer
Lena

****('.') GRATTIS PÅ 22-års DAGEN ('.')****
Vill att din dag ska bli bra, å du gumman, än så länge behöver du ju inte ha åldersnojja när du fyller år iaf;)

Men visst har du rätt, det känns bara speciellt när man är liten, samma känsla vid jul tycker jag.

Gosigaste kramen iaf!!

Kusin Lena

2008-04-04 08:45:32
Anonym

Älskling det blir inte roligare än man gör det! Jag kan köpa alkohol så kan vi supa oss aspackade och ha trevligt. Om du nu känner för det. Puss

2008-04-04 09:57:20
Evelina

Grattis igen! Ja skulle gått till hotellet ikväll men har buggtävling ganska tidigt imorgon ska jag tror jag skippar det. Så ja kan gärna hitta på nåt ikväll. Men vet inte om det duger för dig att bara ses och ha filmkväll, du kanske vill supa och det känner inte jag för idag.. Men om mysig filmkväll eller kanske bio hur låter det? pusssöt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0