Ingen flytt

Alla flyttar in o samman och blir väldigt seriösa när de gäller både de ena och de andra.
Johan berättade idag när jag väl fått tag på honom att han tänkte stå ut och stanna kvar.
Han hade snackat med sina föräldrar och klarade inte tanken på att svika dom ännu en gång genom att avbryta något han påbörjat.
Visst förstår jag och jag tycker de e väldigt strongt gjort av honom, men en del av mig blev ledsen eftersom jag hade sett fram emot detta så mycket.
November kommer han.. de e 8 jävla månader dit, förstår ni?
över 50
mil ifrån varandra så länge, de e otroligt!

Att komma och hälsa på är inte heller de enklaste dels för han har indragna permissar och dels för mitt förbannade shema och brist på pengar.,
Vill bara träffa honom nu.. har inte kramat o pussat på honom på så jävla länge.

Och ni som inte är i samma sits kan inte förstå vilken otrolig saknad man bär på dagligen.
VIll bara ha de som ALLA andra har..
Men icke Emmelie.. inte de inte!

Självklart Alex vill jag vara ditt o Jimis vittne.. absolut!
Älskar dig o finns här.

Amse jag vet du kommer finnas kvar, men inte på samma sätt.
Du vet att jag o din man aldrig har kommit överens och därför kommer ingenting längre bli som de en gång var.
Jag kan inte anpassa mig efter någon som ogillar mig för något jag inte gjort, så enkelt är de.
Jag är glad för din skull för flytten, men ledsen för min förlust!

Evve o Kenneth flyttar också ihop vilket är underbart för dom.
Dom kommer säkert få de jätte bra tillsammans.

Alex o Jimi ska bo ihop igen o tillochmed viga sig.

Sen har vi Marie o Marcus..
Lizze o Emil.
Della och Simon.

Förstår ni bättre hur jag känner mig nu?
Misslyckad, inte kommit hälften så långt i mitt liv som ni har.
Jag vil bara ha de där alla drömmer om.. som jag bara tror existerar på film, men tydligen existerar de verkligen på ritkigt också.
Fast kanske bara inte för mig.

Kommentarer
Alexandra

Älskade vännen! Du har en kille som vill kämpa för sina föräldrar. Och det är bra att han gör någonting för dom. Jag förstår hur jävla oerhört svårt det är för dig att tänka dig att vänta så länge. Men håll ut, allt kommer att bli bra. Jag står heller på vid din sida så länge jag lever än på Jimis för vänner är viktigare. Eller DU är viktigare. Älskar dig av hela mitt hjärta och finns här alltid för dig vad som än händer. Jag lovar, jag ska hjälpa dig!!!
Pussar i tusen!

2008-04-01 23:00:57
URL: http://alexandra.blogg.se
Evelina

Gumman då! Förstår att det känns tufft, ingen rolig sits du har hamnat i. Men huvudsaken är ju att du har Johan iaf, trots att han bor långt ifrån. Du har en kille som älskar dig och vill va med dig. Sjukt jobbigt bara att ni inte kan träffas när ni vill :( Men du har iaf alltid mig! Finns alltid här för dig och det gör Kenneth också. Vi kommer ses massor nu när vi blir grannar, hoppas jag iallafall! Nu är det bara två dagar tills du fyller år med :) Älskar dig mest av allt gumman!

maya

Ha en bra dag!

2008-04-02 16:43:53
URL: http://metrobloggen.se/mayas
Evelina

Tack för att du ringde "jag ringer i vilket fall" :(

Lizette

Hjärtevännnen,
Se så många som verkligen bryr sig om dig. Även om du inte har din johan så nära så har du ju alla oss, dina vänner.
Och du ska se, 8 månader går fort. När väl sommaren kommit kommer du till slut klaga över att den tog slut alldeles för fort.
Du får se till att hitta på massor och jobba som ett svin, ¨då går tiden snabbare. Du har ju mig och Mario, och Mario gör en glad å man har alltid att göra :-)
Ses på söndag! Kraam

2008-04-03 07:50:36
URL: http://lindbergohlund.blogg.se
em

Själva anledningen till att du mår så dåligt som du gör är antagligen att du _hela tiden_ jämför dig med andra. Sluta upp med det och fokusera på dig själv! Jag har tusen kompisar som "kommit längre" än jag, men varför bry sig om det? Du är 22 år, du har verkligen hela livet på dig. Det handlar inte om att folk har "kommit längre" än du, allt kommer i sinom tid. Sen har du och din pojkvän inte ens träffats så många gånger så att det verkligen är jätteseriöst heller? Jag fattar att det känns så, såklart, men sluta fokusera på att du "måste ha allt nu" och ta det som det kommer, det kommer du tjäna på i längden. Ha det!

2008-04-03 18:53:05


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0