Kalas

Ja idag kommer de då hållas kalas här hemma för mig.
Har redan diskat och så så de e klart, men inte världens lättaste när man inte mår 100% vill jag lova.

Sover så ooootroligt dåligt just nu, vaknar av minsta lilla ljud och känner mig töntigt lättskrämd..
Eller ja jag liksom rycker till för minsta lilla! Sjukt är de.

Fryser som en gris, efter jag städat klart de värsta här hemma tänkte jag lägga mig i ett vaaarmt bad och bara ta de lugnt.
men man klarar la inte mer än ca 10 min.. haha.

Nej nu kanske man ska passa på o damsuga o tvätta golvet så allt de e klart?
Sen vila lite och sedan göra sig ordning?

Fan orkar inte.. e hopplöst trött!

Kanske uppdaterar lite mer senare.

Over and out

Kommentarer
Lizette

Tack för ett fint kalas! Gick nog hem 5 kilo tyngre och Mario 20kg gladare ;-)

2008-04-06 18:24:05
Lena

Tack för idag gumman, det var jättemysigt. Åh så goooda tårtor *dreggel*

Kram Lena

2008-04-06 19:46:17
Oliwia.

Gumman, de var jätte roligt syster

2008-04-24 13:14:47


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0