Ledig trots allt

Ja dom ringde från jobbet och dom tyckte de va bäst jag va hemma idag.
Eftersom alla där inte mådde vidare bra, jag kan bara tacka o ta emot eftersom jag inte orkade själv.
(Får ju ändå betalt som vanligt för idag skulle jag tro) Eftersom de inte är mitt fel att jag inte kan komma.

Vaknade i morse vid halvsex o mådde pyton, ett jääävla illamående o kände mig bombsäker på att nu dör jag.
Men de värsta la sig efter ett tag och jag kunde somna om igen.

Vet inte va jag ska göra idag, om de är uppehåll borde jag försöka ta mig ut på en långpromenad.. om måendet tillåter vill säga.
Är sååå oootroligt trött på att bara sitta inne, men va fan ska jag göra när jag verkligen inte orkar ?
Lika bra o ta de lugnt o göra de man klarar av nu först.

Färga håret kanske man kan göra?
Har ju velat göra de såååå länge..
Men samtidigt, borde jag inte spara pengarna?
Esch va fan man fyller bara år en gång om året ju.. och pengar klarar jag mig med.

Nej ska ut o gå med Marie nu.. ska bli riktigt kul

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0