Nu orkar jag inte va hemlig mer!

Nej nu får de vara nog.

Jag är gravid!
Va hos barnmorskan igår för andra gången på inskrvingssamtal.
Dom tog massa prover ( jag är as rädd ) men dom proverna dom fick svar på direkt va perfekta, och de va ju alltid kul och höra =)

Idag va jag hos läkaren och fick med vul se bebisen =)
Va nog de mest underbara jag varit med om på länge.
Även om den va liten så såg man ju att de va ändå en människa som rörde på sig o hjärtat slog så fint.
Är i vecka nio bara, 8+3 så är beräknad att få bebis 6 dec, lååångt kvar... men typ samtidigt som Lizze ju.. skiljer bara en vecka mellan oss =)

nej nu ska jag betala räkningar o försöka få tag på Johan som inte svarat än idag ( arg som fan )
Sen ska jag se om jag kan beställa ngn biljett o åka till honom imorgon så han får se bilden på bebisen =)

Alla e typ säkra på att jag får en tjej, utom jag som tror stenhårt på pojke.

allt för nu

Kommentarer
Lena

Va skönt att du berättar här nu, då kan man våga prata mer vanligt igen, å slipper gåtor:)
Som du vet så stöttar jag dig till 100% Finns här för dig närhelst du kan behöva mig!

Bamsekramen från Mig

2008-04-30 14:21:53
Christina

Du vet att vi finns och fler med oss. Det finns alltid någon som behöver smälta saker en liten stund och vissa som har andra synpunkter men det är
ändå du som bestämmer. Du skall se att det blir jättebra. Ha det så jättebra.

2008-04-30 21:11:42
Anonym

Hejsan!
Följt din blogg ett tag. Och jag menar inget illa när jag frågor om det inte är bäst att vänta ett tag med att skaffa barn? Du mår tydligen inte så bra med dej själv.

Mvh Anna

2008-05-01 13:56:19
URL: http://anna
Johanna

Grattis! :)

2008-05-01 17:35:52
URL: http://yoioo.blogg.se
Lizette

Skönt att det inte är hemligt längre, det är så svårt att hålla tyst om glada nyheter :-)
Hoppas du får en trevlig helg hos karln din. Kraaam

2008-05-02 08:32:59
URL: http://lindbergohlund.blogg.se
pernilla

grattis..två pundare får barn...stackars barn

2008-05-02 10:48:46
Anonym

"Pernilla"

Håller med dig!

2008-05-02 13:03:29
Låtta

Grattis ännu en gång :-)

Roligt när folk tror sig ha rätt att ha åsikter om något som de inte har med att göra eller vet något om för den delen...
Synd att du å syrran är sådana pundare då ;-) Vilka idioter det finns alltså, trött man blir!

Take care!

kram

2008-05-04 10:23:26


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0