Orkar inte

Nu ska jag snart iväg til ljobbet.
Och jag fattar verkligen inte hur de ska gå.
har legat i sängen heeela dagen och sovit vid två tillfällen.. så här trött har jag då aldrig varit innan.

Har mått bra hela dagen, men de börjar sätta igång nu lagom till jobbet.

Fett förbannad är jag för jag ska på kurs imorgon i Mölnycke vilket betyder att jag får åka hemifrån 07:30..
Kursen är mellan 09-12 sen ska jag hem igen o vi säger jag är hemma igen i Alingsås vid 14-14:30
SEN ska jag jobba mellan 16:30-21:15 De kommer inte funka.
Kommer bli en alldels för lång dag och jag ska ta upp de med dom ikväll o se om vi kan lösa de på ngt vis.
För va hemma en timma o sen tillbaka är jag inte sugen på de minsta!
Vet ärligttalat inte hur dom tänkt.

Fuck va arg jag är.. svettas som en idiot åxå.

Helvete vilken jävla dag!

Kommentarer
Tess

Du skulle verkligen bara behöva vara ledig och få tid för dig själv, bli frisk och få vila ut. Men det kanske inte är möjligt? Kram på dig!

2008-04-07 21:18:53
URL: http://Jordgubban86.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0