Orolig

Johan har inte haft på sin mobil sen igår kväll, och han svarar inte på msn.
Han brukar alltid svara efter ett tag på msn.
Tänk om ngt hänt honom?
Tänk om han stuckit?
Han mådde ju jätte dåligt igår.

Är sjukt jävla orolig och hade jag bara fått ett ynkla litet svar på msn så hade de lugnat mig rejält.. men icke.
Tror inte de e de att han inte vill prata med mig utan de att han mår så jävla dåligt nu när dom tagit bort hans mediciner.
Fan Johan, du måste svara så jag kan lugna nerverna...
Annars kommer jobbet ALDRIG funka!

Kommentarer
Evelina

Jobbar du idag? Tänkte du skulle få kolla på lägennheten och att vi kanske kunde träna? Hör av dig när du ser detta! Allt är säkert bra med Johan gumman, måla inte fan
på väggen! Hoppas han får flytta ner snart så han mår bättre =) puss

Amse

Gumman Gumman. Ovasett jag är här eller i göteborg. Jag är din VÄN. Jag finns här, inte alltid som det känns så kanske. Men tro mig när jag säger att det är sanningen. Du är så stark underbar och vacker. Du ska se att livet vänder när du minst anar det. Du å jag flugan, du å jag. Jag älskar dig.

2008-04-01 18:12:01
URL: http://www.metrobloggen.se/SannaMaria
Amse

Ja förut tyckte jag alltid det var värt det, men inte längre. Bättre ta smälln och veta att man klarar det.

2008-04-01 22:06:28


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0