Sömn

Behövde verkligen sova inatt, sov nog ca 11 timmar vilket är sjukt mkt för att vara mig.
Känns bra att vara lite utsövd, även om man inte är mkt piggare just nu.

Så va ska man göra ikväll?
Jag har verkligen ingen aning alls.
Ngt vill man ju ändå göra när de e fredag o allt.

Ska inte jobba imorgon, dom tyckte de va bäst jag var hemma o vilade upp mig så jag orkade nästa vecka som planerat ist.

Kanske man kan ringa Lizze o se va hon hade för planer för kvällen?
Ska nog kika läget iaf.. hade varit skoj.

Usch Johan saknar dig som fan.
Är verkligen i sååå stort behov av honom nu så de finns inte..
Behöver närheten.
Hade varit nöjd om jag bara hade fått sova jämte honom o känna mig trygg för en stund.
Han ska kolla om han kan flytta ner i Juni..
Hade ju varit bra om de gick att fixa så fort.

Nej nu ska jag lägga mig o läsa cosmo, kanske ta ett bad också?

Allt för nu

Kommentarer
Lizette

Synd att vi e magsjuka! Som vanligt typ! Får ses en annan dag, hoppas du kom på annat att göra! Kraam

2008-04-11 21:40:12


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0