vilket väder alltså

Ja helt jävla underbart =)
Har suttit ute på mammas balkong o fått lite färg idag faktiskt =)
Tänkte dra hit imorgon också eftersom jag är ledig..
Ska in till stan imån med tror jag.. fan måste träffa Lizze snart med.. va ju jätte längesedan!
Sola lite imorgon?

Åh ska snart jobba med.. men men bit ihop eller bryt ihop som man brukar säga.

Mamma lagar mat åt mig, är hungrig like hell så de ska bli gott vill jag lova.

Nej fan kan de inte bara bli nästa vecka så jag har allt avklarat o kan sluta oroa mig liiite iaf..
sen ska jag ju till kära Johan då igen åxå=)

Han får mig verkligen att må bra och känna mig trygg..
när jag ligger på hans arm o sover så känns livet helt okej.. Och den känslan får man ta vara på.

Tänk om allt verkligen går som vi har planerat nu=
Tänk då kanske mitt liv verkligen börjar?
Kanske jag äntligen kan få känna riktig lycka igen?

Kommentarer
Lizette

Tjooo,
Härligt att sola, önska jag hade tid för det jag också men med en unge som är vild är det inte det lättaste. Men man blir ju brun ändå så.
Vi kan ju höras imån så kanske vi kan ses en stund. Käka en glass på stan eller nått. Men vi hörs om det! Ha det bäst! Puss

2008-04-22 20:39:17
Lena

Åh daaarling!!
E så glad att du ser en ljusning i ditt liv, det e du VÄRD!!

LÖÖÖÖÖve joo
Puss Kusin Lena

2008-04-22 21:32:01
Lia

Hur kan man klaga så mkt på att man har ett jobb? Okej att det ibland verkligen är kämpigt men man skall vara glad för det man har nu för tiden // Lia

2008-04-23 08:34:32
Evelina

Ledig idag? Ses en stund på stan? JAG VILL OXÅ SOLA MED DIG :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0