Åh

datan är så jävla seg så de finns inte.
Vi har nog fått virus på den, Johan får ominstallera den o se om de hjälper (han har ju så mkt skit på den)

Så igår blev en lyckad dag.
Va ute o tog en promenad med Evve först, gick långsamt o flåsigt fram.. efter vi gått typ lite mer än halva började ryggen göra rejält ont.. Bättre o ta kortare promenader offtare tror jag.

Sen blev de lite kalas, Pappa,Christina, Lollo, Evve o Kenneth kom hit o drack kaffe o åt tårta.
Mysigt.
Efter de kom Malin upp o umgicks lite hon va barnledig, vi passade även på att dra ner i källaren o leta efter böcker.. hör och häpna så hittade vi iaf med grundkurs o två andra, bättre än inget iaf.

Efter de gick jag upp till Evve o kollade Ps I love u, ärligttalat va den inte så bra som jag hade förväntat mig.
Trodde de skulle bli mkt tårar men icke.

Idag vet jag inte riktigt va som händer.
Har ringt o fått läkartid klockan 15, förhoppningsvis inser dom att jag ej kan jobba som läget är nu.
Blir jag inte sjukskriven här så kan jag ju sjukskriva mig själv i en vecka, o nästa vecka ska jag ju till Bms läkare.

Nej nu mat.

Kommentarer
Sanna

Mysigt =)

2008-08-25 10:10:12
URL: http://sjoquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0