Aj aja ja

Har så ont nu när jag sitter här o försöker borsta håret att jag har lust o gråta.
Mina händer värker o de känns som om man har skadat dom rejält, ingen styrka alls! Helvete, strålar verkligen i hela armen.

Somnade nog halvnio igår, men eftersom jag sover så kass på nätterna så gör de inte mkt nytta.
Vill inte till jobbet, orkar inte med de.
Idag också sen är de helg.
Fortsätter händerna vara så här så får vi se om läkaren kan sjukskriva mig, igår kunde jag inte ens skruva upp vissa grejer på rullstolen för de gjorde så ont.

Åhhh

Kommentarer
Sanna

Du får kolla upp det där med läkaren, så kan du inte ha det. Du kan ju inte ha så ont redan nu, nått måste ju gå att ordna. Ses snart? Jag jobbar bara söndag sen ledig till söndag igen. puss å kram

2008-08-22 09:41:12
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Evelina

Hejsöt! Hur är det med dig? Låter inget vidare alls det där med händerna.. Men du hade fått tid va? Har fått PS. I Love You nu med, så sjukt bra. Såg den igår och grät som ett barn. Känns som om den handlar om mig Och Kenneth, känner igen mig så mycket. Sen är mamman i filmen så lik min mamma med. Men va ska du hitta på i helgen? Kanske kan ses? pussa



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0