Arbetsterapin

Har varit där o fått skenor nu.

Hon såg de hela väldigt akut eftersom två av mina fingrar varit avdomnade sen i tisdags.
Hon komenterade även - dina händer känns som dom brinner.
Tack äntligen ngn som förstår, de känns så o dom svettas som idioter.
Hon sa att de antagligen berodde på nerven som va i kläm.

Ska sova med två skenor på både höger o vänster om natten o ha en på höger under dagen, fingrarna är svullna som prinskorvar.
Hade de inte blivit bättre under helgen ville hon jag skulle söka igen, för de ska inte vara så avdomnat o hon pratade om opration :( Med lokalbedövning man lägger i armhålan, inte en chans att jag låter dom skära upp hela min handled när jag är vaken.
Men dom söver ju ej gravida.. skulle aldrig klara de i mina sinnes fulla bruk. O ngt lugnande kan dom ju inte ge heller.

Hon tyckte absolut itne jag skulle jobba med detta, hoppas läkaren på måndag har samma uppfattning.


Kommentarer
Sanna

Haha vi får väl se vi får väl se, har sjukt massa på G iaf. Tänk vad saker kan ändras på kort tid, ett år sen jag flyttade in på bananen nu. Johannes ringde idag, Devil å west bror har tagit livet av sig sa han. Sjukt - han hade fastnat med huvudet i en doggy burk och skärt av strupen.

2008-08-29 22:21:59
URL: http://sjoquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0