Fredag

Förr i tiden såg man fram emot fredagar, man var äntligen ledig o man skulle antagligen ut o röja på kvällen med tjejerna.
Klart jag saknar de på ett sätt, men ändå inte.
Har inte druckit sen i mars (innan jag fick veta jag va gravid) så ja man glömmer rätt lätt de roliga med de hela, tro de eller ej =)

Lillen rörde sig mer igår sen iaf, inte värsta mkt men mer än va den gjort senaste dagarna.
Lizze kom med ett bra förslag att lägga en fjärrkontroll på magen så johan kunde se när den hoppade till när bebisen sparkade, testade när johan satt vid datan o de syndes verkligen.. synd han missade de.

Har nog haft världens lättaste graviditet hittils, men nu börjar de änna kännas av.
Vaknade med likande "mensvärk smärtor" usch dom trodde jag att jag skulle slippa ett tag till, (antar de e växtvärken som börjar kännas nu)
Ibland kan jag få värsta krampen i sidan på magen, tror bm snackade om att de va ligamenten som sträcktes ut.
Ryggen börjar göra ont när man gått/stått för länge o magen är heeelt ur balans.
Så nu börjar de allt kännas att jag är gravid kan jag lova er.

Måste verkligen ha ngn gravtröja, inga av dom andra passar längre.. Eller ngra men hur kul är de att bara ha två o välja mellan?
Fan kan ingen sponsra.

Nej fy fan nu måste jag nog dra iväg till ngn som har alvedon så denna jävla värken släpper.. Usch.
Tvätttid idag med.
Kanske ska iväg till vintergatan o fika också, o träffa mamma.

Kommentarer
Lizette

Hoppas du hitta någon med alvedon och att det hjälpte..



Jag köpte ett 2-pack "tröjförlängare" på HM för 129:-.. Så då kan jag ha alla kläder eftersom dom sitter under så det inte gör något att tröjan blir för kort.. Bara ett tips, dom är billiga och bra och sköna att använda..



Ha en bra dag! KRam

2008-08-08 11:29:51


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0