inget vettigt

Dagen är snart gjord o vi har egentligen inte hunnit med så mkt.
Varit på Willys o handlat, vart på möte o sen har jag träffat Malin på en kaffe.

Tilda blev superfin efter en tvätt o kloklippning ;) Min lilla bebis de där, skulle aldrig klara mig utan henne.

Lillen är väldigt lugn idag o vet inte om jag känt ngn direkt spark sen i morse, iofs kan den ju sparka inåt ryggen,
En spark så lägger sig oron.
De är de jobbigaste med  o vara gravid, att man verkligen vill att allt ska gå väl o man oroar sig annars.
Men de e ju en del av grejen o fullt normalt när man väntar sitt första barn, jag menar jag har INGENTING att gämföra med.
Sen andra jobbiga grejer är la att man är anfådd som en idiot o har ont, men överlag så gillar jag att va gravid.
Finns inget mer fantasitskt än att ligga o kolla på magen när de sparkas o har sig där inne, tänk att om bara ett par månader är Du hos oss!
Vi längtar.

Johan har varit duktig o tagit disken o lite annat i köket nu medans jag tagit de värsta i resten av lägenheten.
Mer städning får bli imorgon.

Nej nu har jag lovat att laga mat åt min kära man ;)
Kanske ska vi bada lite badkar sen?
Haha även om han är barnslig o bara skvätter är de ändå rätt mysigt o ba sitta o tjöta, ngt som nästan har blivit lite som en tradition. =)

Kommentarer
Lizette

När vi väntade Mario badade vi också badkar precis jämt. Vi skrämde Mario en gång genom att slå emot badkarskanten så hela magen hoppade till, det var ju av olyckshändelse men sen efter ett tag gjorde vi det igen och hela magen hoppa till igen. Lite kul sådär, haha...

2008-08-26 21:16:14
URL: http://www.paddis.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0