Lördag, tidigt

Kan inte sova mer, trots att jag knappt sovit inatt.
Vill sova iaf til tio så har man ett par timmar avgjorda på dagen liksom.. men men får väl se om jag kan krypa ner o lägga mig sen igen.

Igår va jag sjukt deppig o kände mig som världens mest ensamma o övergivna människa, grät som ett litet barn i säkert 40 min innan tårarna torkade, förstår itne varför de blir så ibland. Hormoner kanske, va vet jag.

Funderar på o ta ut Tilda nu medans de ändå är så tidigt, så kan hon springa lite lös.
Sen så kanske jag kan sova igen?
Shiiit är sugen på juice men de finns självklart ingen kvar.

Sova med skenorna va ett helt projekt, obekvämt like hell men man kanske vänjer sig.
Gött svullen nu på morgonen efter bara den där lilla tygbiten som sitter under.
Händerna har somnat inatt ändå, men inte lika mkt som vanligt.

Nopp over and out

Kommentarer
syster

jag tänkte på de. skulle jag ta borat sen när jag slyttat eller?

2008-08-30 19:09:16
URL: http://dellisch.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0