Onsdag

Vädret e verkligen inte roligt alltså, man har ju ingen lust o göra ngt annat än att ligga o kolla film i sånt väder.
Blev badkar med Johan igår som vanligt.

Usch mitt lång o ring finger har varit avdomnade sen igår, så jävla störande så de finns inte.
Smärtan är också tyvärr den samma.

Lillen sparkade en gång rejält igår sen efter inlägget, kanske han/hon ligger så bra så att de ej blir mkt sparkar?
Eller som sagt att den sparkar inåt.

Fått sms av Therese att de e jätte jobbigt på jobbet, saker som absolut itne får hända händer.
Hon skulle ringa mig sen pga att föräldrarna snackat skit om mig igen.
Man gör inte så, har dom ngt dom inte gillar så kan dom hålla de för sig själva o inte prata med andra assistenter om de.
Ska fan ringa chefen o säga att så får de fan inte va! Hatar dom!

Sjukt trött, har inte råd o köpa mina medicinre kan bero på df.
Ska se om de finns ngra billigare varianter, för 500 spänn för två olika tabletter har jag helt enkelt inte råd med. Då får jag lov o va trött helt enkelt.

Nej back to bed

Kommentarer
Anonym

man kan ta mediciner ¨på av betalning=)

2008-08-27 10:43:25
Sanna

vad för mediciner är det? Det finns oftast billigare av det mesta, fråga dem på apoteket bara om det finns nått liknande, bra för både dig och bebis om du får i dig det du ska och allting.

Puss

2008-08-27 12:37:34
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Lizette

Tråkigt att dom snackar skit om dig, men snällt av Therese som säger till dig iaf. Vad är det dom stör sig på då? Att du är gravid eller?

Kram

2008-08-27 14:46:26
URL: http://www.paddis.se
Sanna

folsyra finns billigare iaf, är det recept på dem du har, du äter ju det inte bara för din skulle utan även för bebisens ju, det är ju löning idag ju?!

2008-08-27 15:11:15
URL: http://sjoquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0