onsdag

Grejen är den att ni som reagerade konstigt på förra inlägget är att jag har pratat med chefen o dom tycker INTE de är okej som de är på mitt jobb, dom är rent ut sagt jätte oroliga. För de e inte så de ska va.
Hade de berott på ett handikapp hade jag haft förstålese men de gör de inte.. o de finns mkt mkt mer runt omkring än själva brukaren, så enkelt är de! Ni vet absolut inte va som händer o sker på mitt jobb.
O btw personligassistent va jag innan o då funkade de, bara de att de är fel på detta.
Tro mig jag ska byta efter mammaledigheten ;)
Finns fler assistenter hos min brukare som inte står ut med sisuatuionen längre.
Shiiit.

ska ringa min bm nu tänkte jag, är så jävla stel i lederna o rätt svullen om fingrarna, ont gör de.
Sen ska jag snacka om järnet med.

Idag blir de tuuuusen äreenden att fixa när man e ledig, o sen får la jag hälsa på mamma på sjukan med.
Lika bra o sätta igång.

So long mother fuckers.. :)

Kommentarer
Lina

Det var ju inte det att du klagade. Det får du göra, men det är inte tillåtet att skriva om det så här öppet.

2008-08-20 14:08:49
Anders

Du har tystnadsplikt . slut

2008-08-20 22:55:36


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0