Ont o trött

Antar de e järnet som spökar, df jag är så trött. måste helt enkelt ta tag i att ringa bm o fråga om de finns andra tabletter jag kan äta.

Idag har varit sjukt jobbig dag på jobbet, eftersom jag fick gå fram o tillbaka till scandinavium o  sedan på stan, ont i höfterna o magen.
Som om inte de vore nog så blev de att gå o lämna en bok, åxå en ganska lång promenad.
satt nog vid första gången vid halv fyra, så de känns nu vill jag lova. ont ont ont!

Hatar verkligen jobbet, idioten försöker slå mig när jag tar av henne jackan liksom, till vilken nytta?
Får raseri utbrott när man sätter sig ner, åh jag orkar itne!

dessutom e jag sur på bilar som inte visar hänsyn.
Skulle gå över mot stationen vid munckebäck o va ett par steg ut i övergångstället (kollade noga efter bilar först , men de fanns ingen nära. jag skulle hunnit)
Nej va gör bil jäveln då?
Gasar som en idiot så jag får hoppa tillbaka , visade finger åt den jäveln o gick därifrån.
Idioter eller hur?

Oh ingen bra dag detta.
Ska göra kladdkaka åt min man nu, stackarn har klämt handen i dörren så han är alldeles svullen o har jätte ont.

Kommentarer
Sanna

Det låter inge vidare det dära, hur lyckades han klämma dörren så illa? Ring bm och kolla, så kan du ju inte ha det hela tiden. Puss puss

2008-08-19 21:17:31
URL: http://sjoquist.blogg.se/
UTMANAD!

1. Humör just nu:

2. Kläder just nu:

3. Musik just nu:

4. När åt du senast:

5. Favoritkläder:

6. Fisk eller badkruka:

7. Saft eller alkohol:

8. Längd:

9. Hur många kuddar:

10. Morgon eller nattmänniska:

12. Sparare eller slösare:

13. Ska du duscha idag?:

14. Hur många barn vill du ha i framtiden:

15. Framtidsplaner:

16. Bio eller promenad:

17. Största svaghet:

18. Skriver du dagbok?:

19. Vem är snyggast i världen?:

20. Har du en besatthet?:

2008-08-19 21:35:36


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0