Ooo

Johan sover nu igen, eller ja han har varit vaken ett tag..
Han blir verkligen helt slut av dom tabletterna, förstår hur han känner så jag tänker låta han sova.

Jag har varit trött idag jag med, har börjat bli de igen faktiskt.
Fick ingen tvätttid förens fredag, de suger.. hade behövt tvätta imån. men men.

Funderar på o göra ett litet röj här hemma, blir ju lätt fint  o rent på en timma (är inte så stökigt)
Kanske vi kan bada badkar ikväll? Får väl se om han orkar.

Lagar mat till Borat nu, eller ja jag kokar gäddan eftersom han inte åt med värsta aptiten när den va rå.

Jag älskar verkligen lillen i magen och jag längtar så otroligt tills den kommer till oss.
Sen längtar jag tills den sparkar så Johan kan få känna, han har ju inte haft den turen än tyvärr.

Nej nu tar jag disken

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0