Så dum i huvudeet

Hur fan kan jag va så dum?
Plockade bland mina kläder nu o märkte jag hade råkat få med jobbnycklarna till skolan hem!
Så jäääävla dumt å typiskt mig.
Detta betyder att jag blir tuvngen att åka till Gbg o förhoppningsvis kunna lämna dom till Therese som jobbar dag imorgon.
Jag ska ju sjukskriva mig för händerna, annars hade de la varit lugnt om de bara gällde en dag.
Fan fan fan!

Va iaf ute med Tilda, uppe på berget o gick.
Haha tungt som fan o gå upp dit nu vill jag lova.

Lyckades nog filma in en spark som syndes på utsidan med kameran, haha mkt tålamod.
Först så sparkade den jätte mkt, men då hade jag glömt trycka rec tyvärr, sen slutade de så fort jag satte på kameran , men en spark fick jag nog med iaf.

Nej nu blir de o städa o fixa eftersom allt sket sig nu

Kommentarer
Sanna

Du får börja med mer bilder nu då när ni har kamera.

2008-08-24 12:10:02
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Lizette

Faan vad jobbigt med nycklarna, sånt känns ju bara så himla onödigt.

Hoppas dom sjukskriver dej nu då, ta även upp med läkaren att hon slåss och i en sådan miljö ska du inte vistas eftersom hon faktiskt kan få in ett hårt slag mot din mage.

Låtta berättade att man kunde få HP i förtid om man hade ett sånt sepigt jobb du har. Kolla upp det tycker jag.. Har du skickat in dom papprena än eller? Jag ska skicka in mina imån för nu e dom äntligen klara så får jag bara hålla tummarna..

Kram på dej

2008-08-24 13:44:38
URL: http://www.paddis.se
Lizette

Säg till när du fått tillbaka papprena då så ska jag kolla på dom. Men tror nog du fått med allt.

2008-08-24 16:05:03
URL: http://www.paddis.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0