Sömn va är de?

Önska verkligen jag fick sova en hel natt igenom, vet inte när de hände senast.
Går upp säkert fem gånger varje natt o kissar, sen tar de ju ett bra tag innan jag somnar om efter de.
Lederna i händerna gör ont om kvällarna o morgonen, känns liksom helt tunga , antar de är pga blodvolymen eftersom bm sa att den sjuka värmen jag känner i händer o fötter berodde på de.
Vaknade vid sex av att Johan hostade som en idiot o kunde verkligen inte somna om efter sista turen på toan.

Skulle ju iofs ändå gå upp eftersom de e tjejmetet idag, Christina kommer o hämtar mig halv nio.
Hoppas inte de e världens skitväder o att vi får ngn fisk, i år känner jag att vinnar laget de är jag med i ;)
Hahha ne men säkert bara för jag o Evve ska va med Agneta så skiter de sig i år.

Vi va ute o fiskade igår, menfick fan ingen fisk, inte ens ett napp.
Bestämde oss för att ta ett bad efteråt, sjukt kallt hade de blivit sen sist.

Nej nu ska jag kolla vidare här o se om jag hittar ngt kul, data är la igentligen inte kul?
De enda jag gör när jag sitter här är att läsa bloggar eller kolla Familjeliv snabbt.

Sparkas i magen gör de idag iaf, ganska löst iofs men han/hon är la nyvaken ;)
Igår sparkade de över naveln, eller ja så högt upp som livmoern går nu, så då måste den lilla legat med huvudet neråt, annars sparkar ju den offftast lite längre ner på höger sida.
Har tänkt på en sak, va tomt de måste kännas när den har kommit ut?
När man inte längre känner sparkarna i magen?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0