Söndag

Igår va jag en hel dag med Malin o Oliwer.
va riktigt trevligt, vi tog en promenad o sen fick jag tävttat mitt viktigaste hos henne.

På kvällen kollade vi på en 3,5 timmars film.
Både hon o JOhan trodde den skulle va bra, men itne jag.
Och nej de va den inte, fy fan va timmarna gick sakta vill jag lova.
Gott sällskap iaf =)

Är nervös inför träffen med läkaren nu, måste verkligen bli sjukskriven alltså.
Hoppas hon fattar hur ont jag har o inser jag ej kan jobba i nuläget.
Skenan på dagen hjälper väl lite, men nattskenorna tycker jag inte har ngn nytta än. Händerna somnar fortfarande liksom.

Funderar seriöst på o grovrengöra köket idag.
Ta ut allt o göra rent lådo skåp osv, ett rum i taget.
Men sen vet jag även hur jag är, börjar o avslutar de gärna inte.
Så får se va som händer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0