Söndag

Igår grät jag väldigt mkt, nästan hela dagen pga min ångest inför jobbet imorgon, nej jag överdriver inte jag mår verkligen dåligt över att gå tillbaka.
På ngt sätt idag måste jag hitta ngn som kan låna ut mig 900 kr till ett månadskort med, fråga mig inte hur de ska gå.
Vi är verkligen heeelt panka o har inte direkt unnat oss ngt denna månaden.

Magbilder kommer, eller ja dom kassa jag har från min mobil liggandes eftersom vi inte har en digitalkamera än, har vi tur så får Johan en när han fyller år.

Hungrig like hell, har jag tur så finns de la tillräckligt med pengar för att handla frukost iaf.
Affären öppnar iofs inte förens tio.

Ska nog till pappa en sväng idag, vill verkligen den här dagen ska gå i slowmotion.

Igår när jag o Della gick på stan o letade present till mormor hade jag jätte ont i ryggen igen, efter att bara gått kanske 20 min, hoppas fan inte de e så här de ska bli för då kommer de ändå inte gå o jobba.

Nej fan har inget o berätta

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0