Trött

Idag har jag varit med mamma mormor o lilla Erik nästan hela dagen, har varit trevligt att göra ngt för en gångsskull.
Mormor bjöd på mat, jag åt mest, blir ni förvånade?
Fan höll ju på o dö av hunger när jag hade ätit frukost vid typ 8 o lunch 13:30, är gravid för fan :P

Somnade sen när jag kom hem, vet inte om de berodde på de där med järnet, har iaf tagit två idag istället för en o förhoppningsvis hjälper de mot tröttheten som börjat komma tillbaka.

Ja lizze jag fattade va du menade med kokosad ;) Men jag vill inte ha kokos så de sa ;)
Johan gjorde god lös kladdkaka igår tror jag så de finns kvar än av den ..

Snart fyller han år med, vet inte va jag ska köpa, särskillt eftersom vi inte har mkt pengar.
Vet en sak men de e liksom inte så kul.

Ska nog be dig lizze lära mig baka en tårta (hennes brukar va as fina) då blir han nog imponerad eftersom jag e AS KASS på att baka, lizze du bakar o jag underhåller Mario sålänge? deal? Johan behöver inget veta.. haha nejdå jag kan hjälpa till isf.

Idag har de verkligen varit superlugnt inne i magen, de gillar jag fan inte.
Fast är inte orolig ändå alltså men vill den ska få sig ett ryck snart igen så Johan kan känna igen.

nej nu ska jag hjälpa Johan med Pizzan..

Kommentarer
Sanna

Haha pizza idag igen ;) Ni gillar det va, underbart vännen att se att du inte oroar dig för din vikt etc. längre. Du är superfin och gravid så då får man ju äta som man vill =) Loove you.

2008-08-15 19:19:32
URL: http://sjoquist.blogg.se/
dellan

fan va ni äter pizza helatiden då :P tröttnar ni inte?

2008-08-15 21:16:54
URL: http://dellisch.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0