tvätt,disk,städ.. blä

Fullt upp idag, först till mamma o hämta hennes bankkort o tjötat lite.
Sen hem o hämta JOhan för att sedan göra alla äreenden på stan, men nu är allt ordnat vilket känns väldigt skönt,
Sen begav vi oss upp tillbaka till mamma på sjukan o lämnade hennes pengar o kort, usch va de luktar illa på sjukhus alltså!
Haha kunde inte låta bli o leka lite med hennes "rullator" eller ja en sån stor som man hänger på, mamma sa de va lika bra jag övade eftersom jag antagligen kommer vandra omkring med en sån på förlossningen.

Städat nästan helt klart o ska bara hämta tävtten också.
Shiit pommes frits va man håller igång på sin lediga tid, men när ska man annars ha tid o ork att göra de?

Fick även ett sms av Malin att kaffe fanns om jag va sugen, va ett skönt avbrott att komma upp dit o tjöta o dricka lite ett par timmar.
Ska vi göra om, vi bor ju ändå grannar liksom.

Nej nu orkar jag nog itne skriva mer.
Eller jo btw Johan fick en digitalkamera i födelsedagspresent av sina föräldrar.. så kanske blir mer kort i framtiden när jag lärt mig hur allt funkar.

Bajs, hejdå


Kommentarer
Sanna

Vilken malin? Kul att du kan börja ta bilder nu iaf. Hmm joo det är inge vidare om jag ska va sjuk, emn det går la bort

2008-08-20 19:54:20
URL: http://sjoquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0