Världens dåligaste sömn

Eller ja, man måste upp o kissa flera gånger om natten.
Sen nu de senaste har mina armar börjat somna så fort jag legat på dom för länge, de problemet har jag aldrig haft innan, undra va de beror på? Blodvolymen också?
Alldels stel o så i armarna, o fingrarna är svullna med.. Sååå kul är de o va gravid.

Magen känns dålig idag med, så jävla trött på de så de finns inte.

Ska nog bort till mamma idag, så har jag o Tilda ngt o göra iaf.

Åh va Johan är mysig o sova jämte alltså, sova ensam är uteslutet nu när man har honom..
Han håller om mig vaarje natt o man vaknar av att man får ngn puss på axeln, finns inget tryggare.

Nej nu ska jag se om ja gska äta lite o sen sova innan jag drar till mamma.

Kommentarer
Lizette

Hittade receptet :-)



Sätt ugnen på 175*

Smält 150g smör i en kastrull, häll sedan i;

3dl socker

1dl kakao

2tsk vaniljsocker



Sen ska det i 2 ägg, häll i ett i taget och blanda,

och till sist så blandar du i 2dl vetemjöl..



Häll smeten i en smord och "kokosad" form.. Och in i ugnen i 20 minuter, inte längre..,



Fattaru va jag menar med kokosad?!!! haha Lycka till med kakan..

2008-08-15 13:14:12
URL: http://lindbergohlund.blogg.se/
Sanna

Så du ska börja baka du =) Inte dåligt inte dåligt.

2008-08-15 17:34:47
URL: http://sjoquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0