Yeah

Skönt att de är folk som verkar ha förståelse för de där med jobbet iaf.
Önska bara att de va annulunda, vet faktiskt inte hur jag ska klara de =(
Ska försöka tro inget annat, men är de värt om man har för mkt ångest o ej klarar de?
Ska göra så gott jag kan,

Va hos Lizze nu ett tag på eftermiddagen, riktigt trevligt vill jag säga.
Satt mest o snackade om graviditeten, kanske inte så konstigt vi har ju en del gemensamt just nu o hon kan lugna ner mig eftersom hon har varit med om de förut.
Mario är för söt, men flrstår han kan va krävande ;)

Vet inte mer va jag ska göra i eftermiddag, äta iaf eftersom jag bara ätit frukost o den kladdkakan jag fick hos Lizze.
Är inte direkt hungrig idag faktiskt.

Borde gå ut lite längre med Tilda, men får så ont i ryggen när jag går för långt.
Får se om jag tar en sväng eller om jag cyklar med henne, hon har ju iaf fått sitt dagliga kast o lek med pinnen.

Kommentarer
Lizette

Varför åt du inte dom urgoda plättarna då?!! Kul å träffa dig gumman! Kram

2008-08-07 17:27:42
Sanna

Roligt att du iaf hittat på saker vännen. Kom hem nu efter några cider ute. Saknar det med dig :/ Säg till om jag ska kila ut med Tilda en långis när jag är i krokarna.

2008-08-07 23:55:01
URL: http://sjoquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0