Ännu en dag

Kalaset va trevligt, va inte mkt folk där samtidigt men ändå kul o komma iväg o träffa ngra.
Carina berättade att hennes bm hade sagt till henne att när de börjar närma sig blir man offtast lite mer svullen om läpparna, hon tyckte jag hade blivit de.
Men ja de e la ännu en myt.

När jag kom hem va jag helt slut o somnade faktiskt i en timma.
( Jag kan aldrig sova på dagen annars )
Så nu efter powernapen har jag plockat här hemma o varit ute o gått lite längre med Tilda.
Inte långt men för mig va de längre än vanligtivs, bara runt själva bananen.. Kanske borde försöka ta mig ännu lite längre imorgon?
O hoppas de kanske kommer igång av rörelser.
Nej jag ger faktiskt snart upp, kommer jag ens få ett barn eller?

Vi har blivit så jävla blåsta av den där förbannade dörrförsäljaren.
Här får man för att man e dum o litar på att människor e ärliga o vill väl.. men icke.
Jag har inte fått med ngra ångerpapper av idioten o skrivit på o betala sjuka summor för brandsakerna.
Ska sätta dit dom jävlarna på ett eller annat sätt, man bråkar inte med en gravid kvinna!

Ska göra din utmaning sen Mikaela, jag lovar ;)

Kommentarer
Mela

kanske är läpparna down stairs som svullnar ;) haha humorn är lååååg såhär på kvällskvisten =D

2008-12-06 22:06:19
URL: http://nevertheless.webblogg.se/
Liisa

Att de ens kan med att gå ut så bland folk.

Har du testat att ringa till företaget och sagt att ni ångrat er?

Får du inte tag på dem så ta med alla papper du fick och gå ner till polisen och gör en anmälan, testa att ringa den där konsumentombudsmannen eller vad det heter. Hoppas du lyckas sätta dig honom, för man gör inte så emot sina medmänniskor. //Liisa

2008-12-06 23:22:47
URL: http://liisagyllin.blogg.se/
liisa

jag hoppas att det löser sej.

och lycka till med bebis och förlossningen när det väl är dax..

2008-12-07 10:29:16
URL: http://liisagyllin.blogg.se/
Lizette

hur mkt har du betalat för grejerna? å vad har egentligen hänt? Hur mår du annars? Kram

2008-12-07 21:12:43
URL: http://www.paddis.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0