BF+3

Jadu väntan är olidlig.
Men idag har jag känt ännu starkare tryck neråt, mestadels i rygg o höfter men de känns ändå lite bra.
De e iofs ingen mensvärk men ändå en smärta jag ej haft tidigare, många säger ju att de startade med ryggvärk för dom, så jag hoppas förlossningen inte ligger allt för långt fram i framtiden.

Ska ta o dricka mig min andra kopp te för dagen iaf.

Funderar om jag ska ringa Stin o åka o hälsa på henne ett tag, då går ju iaf timmarna fort.
Sen ska jag be Johan plocka undan lite här hemma igen eftersom de e lite stökigt igen.

Pappa har varit o fixat ny tavla med färger som förhoppningsvis ska funka..
Han är en pärla min pappa :)

Grattis min älskade vän Becka som fyller hela 20 år idag.
Äntligen får du gå på systemet :)
Älskar dig min vän, de finns ingen på jorden som förstår mig som du!


Kommentarer
Lizette

Heeej gumman,

Hur har du det nu? Fan att inte din lilla bebis kan ta och titta ut nu någon gång. H*n har det kanske alldeles för bra i din mage... Du måste höra av dig om ni åker in eller att du börjar få värkar. Vi håller tummarna för dig att det ska komma igång snart. Ta hand om dig. Kramar

2008-12-11 19:49:19
URL: http://www.paddis.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0