Fortfarande lite ont

Fortfarande trycket neråt o tillomed lite mensvärk som kommer o går.
Jag verkligen hoppas o ber att detta är början på något stort!
Känner mig dock yr o illamående oxå, mindre kul.

Alltså trycket e så stort neråt så när man går känns de som värdlens blåmärke mellan benen + att typ vattnet ska gå eller något.
Nej jag håller verkligen tummarna att de är på gång snart..

Har ju hela tiden sagt att jag tvärvägrar gå längre än till Lucia, dock kan la jag inte göra mkt åt de men ändå.

Ska ta ett bad nu, sen ta dagens sista te.

Over and out

Kommentarer
Anonym

Håller tummarna att h*n kommer snart. Jag gissar på en kille :DLycka till och jag hoppas allt går bra!!

2008-12-11 22:55:01
URL: http://sarahsoligberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0