Inte mkt tid

Natten va jobbig, men ändå bättre än natten innan eftersom hon inte gallskrek lika mkt utan mest låg o gnydde o vägrade sova.
Älskade lilla Ebba, mamma är så hjälplös när din mage gör så ont.
Hoppas hon bajsar idag, annars får jag försöka hjälpa henne, Lizze ringde o berättade hur man gjorde.

Snart kommer JOhans familj o både pappa o Ebba ligger sött i sängen o sover.
Jag borde nog åxå vila medans jag kan, men har otroligt svårt o sova på dagarna.
Föresten Johan fick sova soffan inatt, jag o Ebba ockuperade sängen.

Nej  nu ska jag glo lite tv innan lillan vaknar.

Kommentarer
Mela

hon har ätit och sovit konstant bara inte ett endaste litet gnäll gny på heeela natten! Sååå underbart! =) hon låg och sov på mig och käka om vartannat från 15tiden igår till typ 9 i morse hehe =) gofisan! sen fick pappa ta över lite så jag fick duscha och små städa lite.. sen har hon legat och käkat och snuttat och myst med mig igen tills för kanske 20min sedan då hon äntligen somnade igen så nu ligger hon i vagnen och nannar =) Vi ska käka lite lunch och ta en prommenad nu! =) Hoppas våra små gofisar är lika lugna och goa i natt igen som dem varit inatt! =)

2008-12-21 13:40:24
URL: http://nevertheless.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0