Minnen

Drömt en massa inatt, bland annat om Teneriffa.
Har nog aldrig haft en så kul vecka som den veckan 10-17 april -05, tänk va man skrattade?
Favorit minnen som man har e många men ngra kanske värda att nämnas?
De som jag minns extra bra va.

1. Min o Sannas Ödla
2. Sannas räkfilm
3. Min extrema fyllehicka
4. Stefan o Tobbes sång framträdande för oss sista kvällen
5 När dom framförde "The flanders dance"
6 Deras helt sjuka berättelser om saker dom varit med om.

Shit jag skulle kunna fortsätta om massa saker för allt pluppar upp i huvudet just nu.
En sak är säker, jag hade sjukt roligt den veckan.

Låg o hade ont i mage o rygg igår, men eftersom de inte va någon mensvärksmärta så va la de vanligt ont bara.
Jag menar jag har BF imorgon, de kommer bli så att jag går över garanterat, hur fan ska jag orka de psykiskt?
Kan dom inte bara va snälla o sätta igång en istället när man mår så dåligt?
Nejdå här ska de lidas!

Ska se om jag kanske kan gå lite till med Tilda idag, kanske kommer de igång av rörelser.

Bebis ligger o pressar ut rumpan

Kommentarer
daniella

hade du inte de kul när vi va där då? :O

2008-12-07 12:53:17
URL: http://dellisch.blogg.se/
Becka

Du ska se att imon då jävlar! :) Helt plötsligt vill lillen komma ut, minst när du anar det. Och då vill jag veta de snarast möjligt!! :D

2008-12-07 21:54:44
Tobbe

Ja du det var tider det. Det var för övrigt JAG som körde dansen vill jag minnas, i månljuset, på stranden, när jag var ung och vacker...

2008-12-07 22:50:34
URL: http://bloggtobbe.blogg.se/
Sanna

HAHAHA det var tiders om något, stefan fick sortera snäckor med. å vi dansade å ni lekte statoil.



Passa på att göra allt det ni inte kan göra när bebisen är här, sen kommer den och då finns den alltid där :)

2008-12-08 12:38:15
URL: http://sjoquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0